2021年9月20日星期一

September datang lagi untuk tahun ini

jauh dihati,aku melihat hari berganti minggu,minggu berganti bulan,

bulan berganti tahun.....aku meniti masa ku bersama anak di 

tempat yang jauh dari kesibukan dunia......kini sudah masuk tahun kedua......

aku masih bergantung tak bertali dengan satu ikatan yang pudar,yang dalam kelemasan.

aku inginkan kebebasan dan ketenangan minda ,aku dah hilang keyakinan untuk hidup bersuamikan jantan yang tak bertanggungjawab itu.cukup,cukup sudah .....untuk 

27 tahun yang menyeksakan.perkahwinan ini dari awal lagi memang satu kesilapan,tapi aku yang pilih dia ,dan sekarang aku juga pilih untuk lepaskan dia pergi,aku dah letih hidup 

aku masih mampu untuk meneruskan hidupku ini tanpa kehadiran dia

,dan akan ku buktikan hidup aku akan lebih baik dari dulu.

hanya satu saja aku pinta,lepaskan aku dari ikatan perkahwinan ini.

 

没有评论:

发表评论